Extra Info
Vragen & Advies
[ma-vr] [9:00-17:00]

Bedrukken/Borduren

Bedrukken
Borduren

Offerte aanvragen

Algemene informatie:

Bedrijfs-kleding.nl
Stevinstraat 12
1704 RN Heerhugowaard
info@bedrijfs-kleding.nl

BTW: NL 851626610b01
K.V.K nr: 55253164

ABN AMRO Bank The Netherlands
BIC: ABNANL2A
IBAN: NL29ABNA0423222678

Algemeen: 072-56 23 955
Verkoop: 072-56 00 130
Fax: 072-56 23 954

Bereikbaar van Maandag t/m Vrijdag van 09:00 tot 17:00

Keurmerk

Qshops Bedrijfs-kleding.nl

Betaling

Vooruitbetalen
iDEAL
Creditcard
Paypal
Rembours
Op factuur?

Verzenden & Retourneren

Retour Voorwaarden
Retour Aanmelden

F.A.Q.
Meest gesteld vragen (F.A.Q)
faq Bestelling annuleren?
faq Hoe stuur ik een product retour?
faq Hoe worden de goederen verzonden?
faq Kan ik met een creditcard betalen?
faq Kan ik ook onder rembours bestellen?
faq Moet ik thuis zijn om mijn bestelling te ontvangen?
faq Wat zijn de verzendkosten ?
faq Ik wil graag een bestelling plaatsen uit Belgie ?
faq Ik heb net een bestelling gedaan hoe is de procedure ?
faq Kan de kleding ook bedrukt worden ?
faq Wat is de levertijd van mijn bestelling ?
faq Kan er op factuur betaald worden ?
faq Kan een artikel eerder geleverd worden ?
faq Ik heb per ongeluk een verkeerde emailadres opgegeven wat nu ?
faq Ik wil graag mijn bestelling wijzigen die nog niet verzonden is ?
faq Ik heb bij mijn bestelling de bevestiging mail ontvangen ?
faq Mijn bestelling is dubbel geboekt, hoe kan dit ?
 
Q. faq Hoe stuur ik een product retour?
A.


faq Stuur altijd eerst een mail naar info@bedrijfs-kleding.nl

   
Q. faq Hoe worden de goederen verzonden?
A.


faq Wij maken gebruik van de pakketdienst van GLS. De goederen worden verzonden in een gesealde plastic-tas zodat de kledingstukken niet nat worden of beschadigen. Grote bestellingen worden per doos afgeleverd.

   
Q. faq Kan ik met een creditcard betalen?
A.


faq Dit is mogelijk doormiddel van het PayPal transactiesysteem, hiervoor kunt u kiezen in stap 2 van uw winkelwagen.

   
Q. faq Kan ik ook onder rembours bestellen?
A.


faq Onder rembours bestellen is bij ons niet meer mogelijk.

   
Q. faq Moet ik thuis zijn om mijn bestelling te ontvangen?
A.


faq GLS zal uw pakket 2 keer aanbieden. Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket niet aanwezig zijn, dan kunt u deze binnen 3 weken op het dichts bijzijnde postkantoor afhalen.

   
Q. faq Wat zijn de verzendkosten ?
A.


faq De verzendkosten bedragen € 6.95. Bestellingen boven de € 125 zijn franco.

   
Q. faq Ik wil graag een bestelling plaatsen uit Belgie. Hoe moet ik bestellen?
A.


faq Intracommunautaire levering EU-Landen?

   
Q. faq Ik heb net een bestelling gedaan hoe is de procedure ?
A.


faq Indien u een bestelling op onze website heeft geplaatst , krijgt u binnen enkele minuten via het opgegeven email adres de bevestiging van de bestelling met het bestelnummer.

Indien u heeft gekozen betaalmethode: Overschrijving-vooruitbetalen zullen wij u order verwerken zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen. Indien u heeft gekozen voor Rembours,iDEAL of Paypal dan wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt. (Het verwerken van de bestellingen gebeurt alleen tijdens kantooruren; maandag tot en met vrijdag).

Nadat de betaling is gedaan wordt er een verwachte levertijd doorgegeven. Let wel op dat dit slechts een indicatie is en dat het kan afwijken van de werkelijke verzenddatum.

Vervolgens wordt de bestelling verzonden met GLS. Deze zal in de meeste gevallen (95%) de volgende dag aankomen, de status wordt op "Verzonden" gezet met een Track&Trace code die u hier kunt traceren. Rembours verzendingen worden alleen op werkdagen aangeboden.

   
Q. faq Kan de kleding ook bedrukt worden ?
A.


faq Vraag hiervoor eerst hier een offerte aan.

   
Q. faq Wat is de levertijd van mijn bestelling ?
A.


faq Dit verschilt per product. Bij elk product staat een levertijd indicatie. Let wel op dat dit slechts een indicatie is.

   
Q. faq Kan er op factuur betaald worden ?
A.


faq Dit is mogelijk voor vaste klanten of op afspraak. Neem hiervoor contact met ons op

   
Q. faq Kan een artikel eerder geleverd worden ?
A.


faq De bestelde artikelen worden altijd tegelijk verstuurd, zodra alle artikelen op voorraad zijn. Indien u meerdere artikelen heeft besteld en er zijn al een aantal artikelen op voorraad, dan kunnen deze eventueel eerder verstuurd worden (gedeeltelijke levering). Bedrijfs-kleding.nl heeft wel het recht om extra verzendkosten in rekening te brengen.

   
Q. faq Ik heb per ongeluk een verkeerde emailadres opgegeven wat nu ?
A.


faq Stuur een mail naar info@bedrijfs-kleding.nl Vermeld hierbij ook even het internetbestelnummer. Tevens kunt u zelf bij uw klantgegevens de gegevens wijzigen.

   
Q. faq Ik wil graag mijn bestelling wijzigen die nog niet verzonden is ?
A.


faq Dit is mogelijk. Stuur hiervoor de wijziging door naar info@bedrijfs-kleding.nl.

   
Q. faq Ik heb bij mijn bestelling de bevestiging mail ontvangen ?
A.


faq Het is mogelijk dat de email niet goed is ingevuld of bij de ongewenste email terecht is gekomen. Stuur ons hier een bericht over en wij sturen het nogmaals naar uw toe.

Bij betalingen met iDEAL dient u op "bevestigen" te klikken tijdens de betaling zodat de bestelling verwerkt kan worden. Als dit niet gebeurt dan voeren wij de bestelling handmatig in

   
Q. faq Mijn bestelling is dubbel geboekt, hoe kan dit ?
A.


faq Bij iDEAL-betalingen komt het wel eens voor dat de verwerking dubbel wordt doorgestuurd. Dit is een fout bij iDEAL, uw betaling wordt echter niet dubbel gedaan. Vervolgens wordt 1 bestelling op 0 gezet.

   




Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /home/admin/domains/bedrijfs-kleding.nl/public_html/includes/functions/sessions.php on line 216