Wij maken gebruik van de pakketdienst van GLS. De goederen worden verzonden in een gesealde plastic-tas zodat de kledingstukken niet nat worden of beschadigen. Grote bestellingen worden per doos afgeleverd.
GLS zal uw pakket 2 keer aanbieden. Mocht u tijdens het aanbieden van het pakket niet aanwezig zijn, dan kunt u deze binnen 3 weken op het dichts bijzijnde postkantoor afhalen.
Indien u een bestelling op onze website heeft geplaatst , krijgt u binnen enkele minuten via het opgegeven email adres de bevestiging van de bestelling met het bestelnummer.
Indien u heeft gekozen betaalmethode: Overschrijving-vooruitbetalen zullen wij u order verwerken zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen. Indien u heeft gekozen voor Rembours,iDEAL of Paypal dan wordt uw bestelling zo snel mogelijk verwerkt. (Het verwerken van de bestellingen gebeurt alleen tijdens kantooruren; maandag tot en met vrijdag).
Nadat de betaling is gedaan wordt er een verwachte levertijd doorgegeven. Let wel op dat dit slechts een indicatie is en dat het kan afwijken van de werkelijke verzenddatum.
Vervolgens wordt de bestelling verzonden met GLS. Deze zal in de meeste gevallen (95%) de volgende dag aankomen, de status wordt op "Verzonden" gezet met een Track&Trace code die u hier kunt traceren. Rembours verzendingen worden alleen op werkdagen aangeboden.
De bestelde artikelen worden altijd tegelijk verstuurd, zodra alle artikelen op voorraad zijn. Indien u meerdere artikelen heeft besteld en er zijn al een aantal artikelen op voorraad, dan kunnen deze eventueel eerder verstuurd worden (gedeeltelijke levering). Bedrijfs-kleding.nl heeft wel het recht om extra verzendkosten in rekening te brengen.
Stuur een mail naar info@bedrijfs-kleding.nl Vermeld hierbij ook even het internetbestelnummer. Tevens kunt u zelf bij uw klantgegevens de gegevens wijzigen.
Het is mogelijk dat de email niet goed is ingevuld of bij de ongewenste email terecht is gekomen. Stuur ons hier een bericht over en wij sturen het nogmaals naar uw toe.
Bij betalingen met iDEAL dient u op "bevestigen" te klikken tijdens de betaling zodat de bestelling verwerkt kan worden. Als dit niet gebeurt dan voeren wij de bestelling handmatig in
Bij iDEAL-betalingen komt het wel eens voor dat de verwerking dubbel wordt doorgestuurd. Dit is een fout bij iDEAL, uw betaling wordt echter niet dubbel gedaan. Vervolgens wordt 1 bestelling op 0 gezet.