Door u bestelde producten die niet bij ons voorradig zijn, worden doorbesteld bij één van onze leveranciers. Uitgangspunt hierbij is altijd een zo spoedig mogelijke levering ten einde de wachttijd voor u zo kort mogelijk te houden. Nadat wij de producten hebben doorbesteld, ontvangen wij van onze leverancier een orderbevestiging waarop een verwachte leverdatum wordt aangegeven. Wij voeren vervolgens de verwachte levertijden in in ons systeem. Afhankelijk van de leverancier en het betreffende merk, kunnen hier soms enkele dagen overheen gaan. De levertijden worden dagelijks door ons nagebeld zodat we eventuele wijzigingen zo snel mogelijk aan u kunnen communiceren. Middels de orderbevestiging, die u ontvangt direct nadat u de order geplaatst hebt, worden de verwachte levertijden die op dat moment bekend zijn aan u kenbaar gemaakt. Producten waar geen verwachte levertijd bij vermeldt wordt, hebben op dat moment een nog onbekende status. Zodra voor deze producten een verwachte levertijd bekend is, ontvangt u een bijgewerkte orderbevestiging via de e-mail.
Mocht de levertijd van een product voor u te lang duren, dan kunt u er eventueel voor kiezen om een alternatief product in bestelling te laten plaatsen. Voor advies bij het selecteren van een alternatief product verzoeken wij u een e-mail te sturen naar onze technische dienst: info@bedrijfs-kleding.nl.
Hebt u uw keuze voor een alternatief product gemaakt, dan kunt u een e-mail sturen naar onze verkoopafdeling: info@bedrijfs-kleding.nl. Geeft u in deze e-mail aan wat uw ordernummer is, het te wijzigen productnummer en het productnummer dat u als alternatief in bestelling wilt plaatsen. Zodra de wijziging verwerkt is, ontvangt u via de e-mail een nieuwe orderbevestiging van ons.